woensdag 1 mei 2013

waar ik van hou

ik hou van koeien, nagelslakken, trampoline springen, gek doen en nog veel meer. ik kan niet heel goed nagelslakken maar ik vind het wel heel leuk om te doen. ik kan best wel goed trampoline springen, al zeg ik het zelf, ik kan de salto en de radslag en de handstand en ik kan heel goed touwtje springen. gek doen kan ik als de beste. niemand is zo gek als ik. niemand kan mij goed na doen. niemand kan dingen zo als ik ze kan. maar dat is niet heel erg want ik wil graag uniek zijn. en dat lukt me tot nu toe heel goed. ik heb mijn eigen stijl en ik kan heel goed pannenkoeken bakken. ik ben gewoon ik, noem ik dat. wie iets van me wil kan iets krijgen. ik ben eerlijk en ik hou er van om mezelf te zijn.

2 opmerkingen:

  1. Jij lijkt echt op mij! (sorry, ik hou niet van koeien, maar ik vind kippen grappig :) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik vind kippen ook grappig, ik vind alle dieren eigenlijk wel leuk ;)

      Verwijderen