vrijdag 24 mei 2013

tassen

ik ben gek op accessoires, dus ook op tasjes. ik ga je even mijn top 5 van tasjes laten zien.


1.













dit tasje is mijn favoriet ik vind hem heel cute en het is een leuke kleur.

2.













deze tas vind ik heel leuk omdat hij leuke sliertjes heeft en ik vind de kleur heel mooi

3.












deze tas vind ik leuk omdat hij schattig en stoer is en omdat hij studs heeft.

4.














dit tasje vind ik gewoon heel grappig, daarom staat hij in mijn top 5.

5.













deze tas is voor kleine kindjes maar hij is wel leuk en cute.






jeeeeeeeeej!!! dit was mijn top 5. 


stuur ook jouw top 5/10 naar tesse2411@gmail.com en misschien win je een tekst op mijn site over een onderwerp dat jij wilt. deze wedstrijd loopt tot eind juni.

alles wat je moet op sturen is een leuk onderwerp, een klein tekstje over dat onderwerp als je wilt, en als je wilt je naam.
succes!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten