dinsdag 21 mei 2013

meer over mode

van af nu ga ik het iets meer over mode hebben. ik ga op sites zoeken wat ik leuk vind en dan ga ik jullie daar iets over vertellen. dat ga ik nu ook doen.
dit is mijn top 10 van de blauwe collectie van de H&M is:

10.













dit truitje is heel leuk en het verdiende echt een plek in mijn top 10.

9.













deze blouse is een half lange blouse en ik zou het zo naar school aan doen.

8.













dit hemdje is schattig en leuk hij is gewoon heel erg cute.

7.














dit broekje/short is echt heel erg leuk. ik heb hem in het turquoise en hij is echt leuk!

6.














dit t-shirt heeft overgang en dat vind ik heel leuk. de overgang gaat van licht naar donker en dat is heel erg mooi vind ik.

5.














deze blouse heeft geen mouwen, ik vind het kant heel mooi en ik zou hem graag willen.

4.














deze jurk heb ik zelf, ik vind hem heel mooi omdat hij overgang heeft, ik had al gezegd dat ik dat heel mooi vind.

3.














dit topje vind ik heel leuk en ik denk dat de meeste van jullie dat ook vinden, het is een beetje oceaan achtig dus daarom vind ik het heel leuk.

2.














dit topje is leuk en schattig het kant op de achterkant is heel leuk.

1.













deze jurk verdiend de eerste plek, ik had al zo´n jurkje laten zien maar ik vind deze net iets leuker. ik vind de overgang dus heel erg leuk en ik vind het ook heel leuk dat er een rits op de achterkant zit.


dit was mijn blauwe top tien van de H&M en je kan al deze spullen vinden in de winkel van H&M of op de site http://www.hm.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten